Feedback

Bewaak de gegevens die van belang zijn voor het juiste beheer van de beoordelingen van gasten in uw restaurant.

Tablemanager is een —

Bouw uw reputatie op

Met het Feedback systeem dat u in staat stelt de controle te herwinnen en u de smaak te geven om met uw klanten te communiceren.

Luistervaardigheden —

Om te evolueren

Tegenwoordig leven we in een tijdperk waarin elke mening telt. Iedereen wil zijn stem laten horen en vooral gehoord worden.
Bij Tablebooker houden we rekening met uw mening, zo evolueren we en we zijn er zeker van dat ook u het niet kunt laten om af en toe de opmerkingen van uw klanten online te lezen.

Regelgereedschappen —

Verbeter de klantervaring

Deze zijn positief of negatief, onder pseudoniem of niet, objectief of niet, er is van alles. Soms probeer je je zelfs te herinneren wie de klant was die het commentaar plaatste, als hij of zij je restaurant daadwerkelijk had bezocht. Soms vind je jezelf met commentaren op verschillende sites en je kunt niet beheren. U besluit dan hun beoordelingen te negeren.

Toch kunnen deze beoordelingen je een boost geven, je blij maken en je elke dag vergezellen en zijn ze dus belangrijk voor de klantervaring.


Met Tablebooker hebben we een feedbacksysteem opgezet waarmee u weer controle krijgt en waarmee u zin krijgt in interactie met uw klanten.

Meer zicht —

Met een doelgericht communicatiesysteem

Inderdaad, de dag na zijn online boeking ontvangt de klant automatisch een e-mail waarin hij zijn ervaring kan beschrijven. Hun mening kan worden gedeeld op uw website of op uw Facebook-pagina.
Eenmaal ingevuld, vindt u hun commentaar gekoppeld aan hun reservering en hun contactgegevens. U kunt hen ook rechtstreeks antwoorden, een opmerking toevoegen aan hun boekingsformulier en hen bestanden sturen.

Alles is gecentraliseerd. Als bonus kunt u, als u hem wilt uitnodigen om een commentaar toe te voegen op Google, TripAdvisor etc., een uitnodiging daartoe toevoegen in de Feedback e-mail!