Pakketten aangepast aan jouw behoeften !

Krijg onmiddellijk toegang tot features die jouw business echt doen groeien. 

Meer dan 3000 restaurants beheren meer dan 2 miljoen reserveringen per maand

Starter

Al de basistools om je reserveringen en omzet online te beheren en de beste gastervaring te creëren.
90 / maand
indien 1 factuur per jaar
  • Wat is inbegrepen?
  • Online reserveringen
  • Reserveringswidget op je website, Facebook, Instagram, Google en Tablebooker zonder commissie.
  • Tafelmanagement & Tafelplan
  • Automatische bevestiging en herinneringsmail (in optie sms aan € 0.25/sms) vd reserveringen
  • Gepersonaliseerd dashboard
  • Feedback van klanten
  • Directe communicatie met je klanten
  • Gastenbestand
  • Herkenning van vaste klanten
  • Gedetailleerde statistieken
  • + 20 partner connecties beschikbaar


  • Setup € 350/€ 250

Pro
stop no-shows

Voor restaurants die niet alleen hun reserveringen willen beheren maar ook de no-shows willen stoppen
190
145 / maand
Indien 1 factuur per jaar
  • Alles van Starter +
  • Tablephone (NL/FR/ENG)
  • Cadeaubonnen
  • Tickets & promoties
  • Pack no-show met:
  • Voorafbetalingen/voorschotten
  • Kredietkaartgarantie
  • Wachtlijst
  • No-show historiek








  • Variabele fee voor online betalingen: 2,9% per transactie. Deze transactiefee (kosten Stripe en fee voor Tablebooker) wordt afgehouden van het betaalde bedrag.
Meest gekozen

A la carte

Voeg aan je Starter Pack de functionaliteiten toe die voor jouw zaak belangrijk zijn. Een pakket 100% op maat van jouw zaak.
/ maand
  • Tablephone (NL/FR/ENG): € 20/maand + € 0.25/sms
  • Online betalingen en voorschotten: € 20/maand + 2,9% per transactie. Deze transactiefee (kosten Stripe en fee voor Tablebooker) wordt afgehouden van het betaalde bedrag.
  • Kredietkaartgarantie: € 20/maand
  • Wachtlijst: € 20/maand
  • No-show historiek: € 10/maand
  • Promoties: € 10/maand
  • Cadeaubonnen : € 30/maand, € 1,5 + 3% per transactie. Transactiekost wordt betaald door de koper van de bon.
  • Take Away Module: € 0/maand + 8% per transactie OF € 30/maand + 4% per transactie
  • Nieuwsbrieven: € 10/ maand + € 25/1000 verzonden emails.
  • Creatie website met integratie reserveringswidget: € 960/jaar (Restofactory contract)
  • Personalisering van bevestings- en herinneringsmail en evt sms: € 5/maand
  • Additionele reserveringsvragen : € 10/maand
  • Multi venue dashboard: groepeer de data van al je zaken in één gepersonaliseerd dashboard: € 20/zaak/maand
  • Minimum contractduur opties: 1 jaar
  • Indien opties bij een bestaand contract worden bijbesteld is een setup ongeacht het aantal opties € 175/€125
  • Alle prijzen zijn geldig voor een facturatie op jaarbasis. Mogelijk zijn ook een facturatie in 2 of 4 keer per jaar aan een jaarmeerkost van € 20/€40 én verplichte domicliëring.

Starter

Al de basistools om je reserveringen en omzet online te beheren.
90 / maand
  • Wat is inbegrepen?
  • Online reserveringen
  • Reserveringswidget op je website, Facebook, Instagram, Google en Tablebooker zonder commissie
  • Tafelmanagement & Tafelplan
  • Automatische bevestiging en herinneringsmail (in optie sms aan € 0.25/sms) vd reserveringen
  • Gepersonaliseerd dasbhoard
  • Feedback van klanten
  • Directe communicatie met je klanten
  • Gastenbestand
  • Herkenning van vaste klanten
  • Gedetailleerde statistieken
  • + 20 partner connecties beschikbaar

Pro
Stop no-shows

Voor restaurants die niet alleen hun reserveringen willen beheren maar met onze tools en kanalen ook meer omzet willen genereren.
190
145 / maand
  • Alles van Starter +
  • Tablephone (NL/FR/ENG)
  • Cadeaubonnen
  • Tickets & promoties
  • Pack no-show met:
  • Voorafbetalingen/voorschotten
  • Kredietkaartgarantie
  • Wachtlijst
  • No-show historiek
Meest gekozen

A la carte

Voeg aan je Starter Pack de functionaliteiten toe die voor jouw zaak belangrijk zijn. Een pakket 100% op maat van jouw zaak.
/ maand
  • Tablephone (NL/FR/ENG): € 20/maand + € 0.25/sms
  • Online betalingen en voorschotten: € 20/maand + 2,9% per transactie. Deze transactiefee (kosten Stripe en fee voor Tablebooker) wordt afgehouden van het betaalde bedrag.
  • Kredietkaartgarantie: € 20/maand
  • Wachtlijst: € 20/maand
  • No-show historiek: € 10/maand
  • Promoties: € 10/maand
  • Cadeaubonnen : € 30/maand, € 1,5 + 3% per transactie. Transactiekost wordt betaald door de koper van de bon.
  • Take Away Module: € 0/maand + 8% per transactie OF € 30/maand + 4% per transactie
  • Nieuwsbrieven: € 10/ maand + € 25/1000 verzonden emails.
  • Creatie website met integratie reserveringswidget: € 960/jaar (Restofactory contract)
  • Personalisering van bevestings- en herinneringsmail en evt sms: € 5/maand
  • Additionele reserveringsvragen : € 10/maand
  • Multi venue dashboard: groepeer de data van al je zaken in één gepersonaliseerd dashboard: € 20/zaak/maand
  • Minimum contractduur opties: 1 jaar
  • Indien opties bij een bestaand contract worden bijbesteld is een setup ongeacht het aantal opties € 175/€125
  • Alle prijzen zijn geldig voor een facturatie op jaarbasis. Mogelijk zijn ook een facturatie in 2 of 4 keer per jaar aan een jaarmeerkost van € 20/€40 én verplichte domicliëring.

Meer info —

Tablemanager biedt je: