Pakketten aangepast aan jouw behoeften !

Krijg onmiddellijk toegang tot features die jouw business echt doen groeien. 

Meer dan 3000 restaurants beheren meer dan 2 miljoen reserveringen per maand

Starter

Al de basistools om je reserveringen en omzet online te beheren en de beste gastervaring te creëren.
80 / maand
indien 1 factuur per jaar
  • Wat is inbegrepen?
  • Online reserveringen
  • Reserveringswidget op je website, Facebook, Instagram, Google en Tablebooker aan € 0/couvert
  • Tafelmanagement & Tafelplan
  • Automatische bevestiging vd reserveringen
  • Gepersonaliseerd dashboard
  • Feedback van klanten
  • Communicatie met je klanten via de App
  • Gastenbestand
  • Herkenning van vaste klanten
  • Gedetailleerde statistieken
  • + 20 partner connecties


  • Helpdesk ma- vr van 9h-17h

Pro
stop no-shows

Voor restaurants die niet alleen hun reserveringen willen beheren maar ook de no-shows willen stoppen
154
125 / maand
Indien 1 factuur per jaar
  • Alles van Starter +
  • Online betaling bij aanmaak reservering
  • Kredietkaart garantie van de reservering
  • Wachtlijst
  • No-show historiek








  • Variabele fee voor online betalingen: € 1,5 + 2,5% per transactie
  • Helpdesk van ma - vr van 9h - 19h
Meest gekozen

A la carte

Voeg aan je Starter Pack de functionaliteiten toe die voor jouw zaak belangrijk zijn. Een pakket 100% op maat van jouw zaak.
/ maand
  • Tablephone (NL/FR/ENG): € 20/maand + € 0.25/sms
  • Online betalingen en voorschotten: € 20/maand, € 1,5 + 2,5% per transactie
  • Kredietkaartgarantie
  • Wachtlijst: € 20/maand
  • No-show historiek: € 15/maand
  • Cadeaubonnen : € 30/maand, € 1,5 + 3% per transactie. Transactiekost wordt betaald door de koper van de bon.
  • Take Away Module: € 0/maand + 8% per transactie OF € 30/maand + 4% per transactie
  • Nieuwsbrieven: € 10/ maand + € 25/1000 verzonden emails.
  • Creatie website met integratie reserveringswidget: € 720/jaar
  • Multi venue dashboard: groepeer de data van al je zaken in één gepersonaliseerd dashboard: € 20/zaak/maand
  • Minimum contractduur opties: 1 jaar
  • In combinatie met Pro Pack korting van € 20% op bovenstaande opties

Starter

Al de basistools om je reserveringen en omzet online te beheren.
89 / maand
  • Wat is inbegrepen?
  • Online reserveringen
  • Reserveringswidget
  • Tafelmanagement
  • Automatische bevestiging de reserveringen
  • Integratie aan €0/couvert in Google
  • Gepersonaliseerd dasbhoard
  • Feedback van klanten
  • Communicatie met je klanten via de App
  • Automatische profileren van je klanten
  • Herkenning van vaste klanten
  • Gedetailleerde statistieken
  •  

Pro

Voor restaurants die niet alleen hun reserveringen willen beheren maar met onze tools en kanalen ook meer omzet willen genereren.
139 / maand
  • Alles van Starter +
  • Cadeaubonnen
  • Gepersonaliseerde bevestigingsmails
  • Additionele reserveringsvragen
  • Integratie aan €0/couvert in Google, Tablebooker en partners
  • 2 opties naar keuze uit
  • Tablephone (NL/FR/ENG)
  • Take Away Module
  • Online betalingen en voorschotten
  • Integratie van Campaign Monitor voor verzenden nieuwsbrieven
  • Kredietkaartgarantie
  • Wachtlijst
Meest gekozen

Expert

De oplossing voor restaurants die hun business willen managen en doen groeien én een pro website willen.
189 / maand
  • Alles van Pro +
  • VIP Support
  • Website Pro
  • in totaal 4 opties naar keuze uit
  • Tablephone (NL/FR/ENG)
  • Take Away Module
  • Online betalingen en voorschotten
  • Integratie van Campaign Monitor voor verzenden nieuwsbrieven
  • Kredietkaartgarantie
  • Wachtlijst

Meer info —

Tablemanager biedt je:

Bel ons nu op +32 2 352 22 48 of laat je door een specialist terugbellen.

Vul je gegevens in en we bellen je zo snel mogelijk terug