Hoe no-shows vermijden
Effectieve tools om no-shows te verminderen
Tablemanager helpt je
Stop de plaag van no-shows!
Elk restaurant maakt het regelmatig mee. Gasten die zonder verwittiging niet op komen dagen met als gevolg een lege tafel. Slecht voor je omzet en heel jammer voor de klanten die wilden komen maar je moest weigeren wegens “volzet”. Met onze tools kan je die no-shows tot een absoluut minimum beperken. Het minste dat we je aanraden te is een reminder van de reservering te sturen via mail en sms. Kijk verder wat er nog meer kan.
Voorschotten —
Een voorschot betaald bij het aanmaken van de reservering
Een zeer effectieve tool om no-shows te vermijden is een voorschot te vragen. Zo ben je quasi zeker dat je gasten komen opdagen en behoud je de controle.
Je kan deze functie heel flexibel instellen bijvoorbeeld enkel op bepaalde dagen, uren , services. De betaling én eventuele terugbetalingen bij tijdige annulatie verlopen volledig geautomatiseerd via Tablemanager.
Krediet kaart garantie —
Geen echte betaling maar wel een garantie
Vraag een krediet kaart garantie en ontvang het gereserveerde bedrag bij een no-show!
Je gast betaalt hier dus niets op voorhand maar op zijn/haar krediet kaart wordt een vooraf door jou bepaald bedrag gereserveerd dat je bij een no- show kan innen. Enige voorwaarde is dat je klant een krediet kaart heeft.